استانداری تل آویو

اسرائیل باید به خاک ایران ضمیمه شود، تاریخ نشان می دهد که اسرائیل، همیشه از کشورهای تابعه ایران بوده،

استانداری تل آویو

اسرائیل باید به خاک ایران ضمیمه شود، تاریخ نشان می دهد که اسرائیل، همیشه از کشورهای تابعه ایران بوده،

اظهار نظر های نتانیاهو، آل سعود و دیگر مرتجعان

شاید به نظر برسد که: شایعه ساز فردی دارای دوشاخ و دم باشد! ولی این طور نیست، او در کنار ما است و: به دنبال هر حادثه ای خبری از خود جعل می کند. این خبر ممکن است از روی ساده باوری باشد، یا خیانت پیشگی. مثلا رئیس رسانه ملی گفته است: که آمریکا تجهیزات خود را آماده کرده، تا بعد از ماه رمضان به ایران حمله کند!  ادامه مطلب ...

لزوم رسیدگی به: سفارت فلسطین در تهران

 کارکنان سفارت فلسطین در تهران، هیچگونه درآمد و امکانات رفاهی ندارند، و سفیر فلسطین هم 40سال است که تغییر نکرده، و در این ماههای جدید نیز، حقوق آنها نصف شده و ممکن است بطور کلی قطع گردد. اگر به این امر رسیدگی نشود، چندین تالی فاسد دارد: اول اینکه عکس ابومازن یعنی محمود عباس، که همه قراردادهای اسرائیلی را امضا می کند، در دفتر کار است و از هنیه و دیگر: شخصیتهای مقاومت خبری نیست. و این یعنی که سفارت فلسطین در تهران، راه سازش را می رود و به دنبال مقاومت نیست. حتی اگر صلاح الزواوی، پیرو: ابومازن نباشد، کاری از دستش بر نمی آید زیرا بارها، در مصاحبه ها اعلام می کند: بعنوان یک مبارز فلسطینی، این حرفها را می زند، نه بعنوان سفیر فلسطین. در حالیکه همه توجهات بخاطر: سفیر بودن ایشان است. بنابر این نشان می دهد: دیکتاتوری سازش دفتر فلسطین را، به دفتر اسرائیل تبدیل کرده است. چنانچه وقتی سوال شد: آیا درست است که آل سعود صد میلیارد دلار، به ابو مازن می دهد تا معامله قرن را امضا کند! وی با اشاره به کمبودهای فوق گفت: چه اشکالی دارد، شما باشید نمی گیرید؟ البته وی بعدا اصلاح کرد و گفت: شایعه است زیرا اگر قرار بود پولی بدهند، آن را اعلام نمی کردند. در واقع شکایت از کمی حقوق و امکانات، یعنی آمادگی برای پذیرش کمک های: معامله قرن. حتی ایشان از اینکه پول بیمارستانها، از سوی آمریکا تامین نمی شود گفت: آمریکا سالانه 36میلیون دلار، برای بیمارستانهای فلسطین کمک می کرد،  ادامه مطلب ...

احتمال حمله ایران به اسرائیل


وزیر اسرائیلی از بالا گرفتن تنش بین تهران و واشنگتن و احتمال حمله ایران به اسرائیل ابراز نگرانی کرد

یووال استاینیتس وزیر انرژی اسرائیل - آرشیو

وزیر انرژی اسرائیل روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت از بالا گرفتن تنش بین تهران و واشنگتن و در نتیجه آن، افزایش احتمال حمله نظامی جمهوری اسلامی یا عوامل نیابتی آن به اسرائیل، ابراز نگرانی کرد.

روزنامه هاآرتص از قول یووال استاینیتس نوشت، اگر بین ایران و آمریکا یا ایران و همسایگانش جنگ در بگیرد، وی احتمال فعال شدن حزب الله و جهاد اسلامی توسط ایران علیه اسرائیل را رد نمی‌کند.

وی که از افراد نزدیک به نخست وزیر اسرائیل در حزب لیکود است، در مصاحبه با تلویزیون وای‌نت گفت که حتی این احتمال وجود دارد آنها مستقیما از داخل ایران به سمت اسرائیل موشک شلیک کنند.

تاکید یک ژنرال صهیونیست:


اسرائیل در تنش های اخیر بازیچه دست حماس شد

یک فرمانده ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد اسرائیل در تنش های اخیر بازیچه دست حماس شده و ساکنان مناطق همجوار غزه به اسرای حماس تبدیل شده اند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، یک فرمانده ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اوضاع غزه در جریان تنش های اخیر بر لبه پرتگاه و در آستانه آغاز یک جنگ تمام عیار قرار داشت.

 

روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از ژنرال تومر بار اعلام کرد: درگیری های اخیر مانند گذشته نبود چرا که اوضاع به شدت وخیم شد و ارتش دستورات لازم برای تغییر در روش های کاری خود را دریافت کرد.

 

وی افزود: ما به یک تنش تمام عیار نزدیک شدیم، معادلات به وجود آمده بسیار حساس بود و اوضاع می توانست تا جایی پیش رود که موشک ها به گوش دان نیز برسد، ما بازیچه حماس شدیم و آنها تلاش کردند اهداف خود را محقق کنند و می خواستند ما را به سوی یک درگیری تمام عیار سوق دهند.

 

این ژنرال ارتش اسرائیل در پاسخ به سوالی در خصوص امکان برقراری طولانی مدت آرامش گفت: سوالی مطروحه از این پس آن است که آیا ساکنان مناطق همجوار غزه خواهند توانست به زندگی عادی خود بازگشته و اسیر حماس نباشند؟ معتقدم ما واکنش خود در درگیری های آینده را مانند تنش های اخیر حفظ خواهیم کرد و می خواهیم از وضعیت اسارت در دستان حماس خارج شویم.

 

وی در خصوص شکایت ساکنان مناطق همجوار غزه از نتایج تنش های اخیر تاکید کرد: از لحاظ نظامی می توان به نتایج بهتری دست یافت اما مساله غزه بسیار پیچیده است، پس از جنگ 2014 نیروهای زمینی ارتش اعلام کرد می تواند ظرف 3 ساعت به مرکز غزه برسد اما سوال این است که پس از آن چه خواهد کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند:


آمادگی مردم غزه برای مشارکت در راهپیمایی «اتحاد برای مقابله با توافق قرن» 

ادامه مطلب ...